Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T21:22:35+01:00
Jestem prawdziwie samotnym wędrowcem i nigdy całym sercem nie
przynależałem do mojego kraju, domu, przyjaciół, a nawet najbliższej
rodziny. W związku z tym nigdy nie zatraciłem dystansu i potrzeby
izolacji.- Albert Einstein

Jesteśmy podobni do pielgrzymów, których nie męczy wędrówka przez
pustynie, ponieważ ich serca zamieszkały już w Świętym Mieście. -
Antoine de Saint-Exupéry

Celem życia człowieka jest wędrówka do Boga - Leopold Staff

Pasterze, marynarze czy kupcy znają zawsze takie miasto, w którym żyje ktoś, kto sprawia, że pewnego dnia zapominają o urokach beztroskiego wędrowania po świecie. - Paulo Coelho

Mam nadzieje,ze choc troche pomogłam :)
1 1 1
2010-02-24T21:25:28+01:00
"Jeśli wybierasz się w podróż niech będzie to podróż długa
wędrowanie pozornie bez celu błądzenie po omacku
żebyś nie tylko oczami ale także dotykiem poznał szorstkość ziemi
i ażebyś całą skórą zmierzył się ze światem" Herbert zaprasza w tym fragmencie do uczestniczenia w wędrówce przez życie.

"W naszym życiu przychodzą chwile strapienia i nie można ich uniknąć, bo zdarzają się nie bez powodu(...). Dopiero gdy już są za nami rozumiemy dlaczego stanęły na naszej drodze" P.Coelho

"Żyj tak, aby twoim znajomym zrobiło się nudno, gdy umrzesz" pisał,że każda wędrówka musi mieć swój kres.
1 1 1
2010-02-24T21:31:45+01:00
* Celem życia człowieka jest wędrówka do Boga.
o Autor: Leopold Staff

Albert Einstein
Jestem prawdziwie samotnym wędrowcem i nigdy całym sercem nie przynależałem do mojego kraju, domu, przyjaciół, a nawet najbliższej rodziny. W związku z tym nigdy nie zatraciłem dystansu i potrzeby izolacji.

Antoine de Saint-Exupéry
Jesteśmy podobni do pielgrzymów, których nie męczy wędrówka przez pustynie, ponieważ ich serca zamieszkały już w Świętym Mieście.

Życie- wędrówka czasu, który wziął nas w niewolę.
— Akte

Jestem biedny podróżny, z dalekich stron jadę.
ogląda się i przytomniej
W młodości jeszcze, na środku gościńca,
Napadł, odarł mię całkiem
z uśmiechem
740skrzydlaty złoczyńca.
Nie mam sukien; co znajdę, to na siebie kładę.
obrywa liście i szaty poprawia; z żalem
Ach, odarł mię, odebrał wszystkie skarby świata;
Została przy mnie jedna niewinności szata!
Dziady, część IV, Adam Mickiewicz

Nie skarżyłem na ludzi, nie skarżył na losy,
Choć musiałem iść w drogę ubogi i bosy.
Wtem, gdy razu jednego do kościoła wchodzę,
Postrzegłem: leży żebrak bez nogi na drodze.
5 Nauczył mnie tym bardziej milczeć ów ubogi:
Lepiej mnie bez obuwia niż jemu bez nogi.
Podróżny i kaleka, Ignacy Krasicki

"Człowiek jest niewolnikiem śmierci, przelotnym podróżnym, gościem na ziemi."
rozmowa Pipina z Alkwinem

"Tylko podróż jest prawdziwym życiem, jak i prawdziwe życie jest podróżą."
Jean Paul

"Świat jest książką i ci, którzy nie podróżują, czytają tylko jedną stronę."
św. Augustyn z Hippony

"Życie jest podróżą, która prowadzi do domu."
Herman Melville

"Podróż do nieba czy do piekła rezerwuje się w tym samym biurze podróży."
Upton Sinclair

Życie to podróż, a nie dom.
Feliks Feldheim