Mam takie dość nietypowe zadanie.

temat:
" Przedstaw Genezę Absolutyzmu Oświeceniowego w państwie Hohenzollernów, do Fryderyka Wilhelma I '' .

tylko tu nie chodzi o czysty referat, chodzi o jakiś ciekawy pomysł zaprezentowania się w grupie, o inwencję twórczą.
Może ktoś pomóc, z góry dziękuję : )

2

Odpowiedzi

2010-02-24T21:23:05+01:00
Może scenka? ;) zbierzcie się w kilka osób, zróbcie tablicę z datami, żeby każdy wiedział o jaką postać chodzi i odegrajcie ;) scenki zawsze się sprawdzają ;)
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T21:37:01+01:00
Moglibyście też skombinować jakieś stroje lub atrybuty z tamtego okresu, zrobić najpierw ogólne wprowadzenie do tamtych czasów. albo opowiadać o tym np. jakby to był jakiś super ciekawy program historyczny "Historia i ja show";) czy coć w tym stylu i akurat by był temat o oświeceniu, jakiś wywiad, skecz czy kawał nawiązujący do tamtego okresu...
3 4 3