Zad1.Uzupełnij:
a)0,8dag=......g
2,9dag=......g
10,5dag=....g
b)o,75kg=....kg
0,5kg=....kg
2,1kg=....kg
c)0,375t=....kg
0,13t=...kg
0,87t=...kg
Zad2Uzupełnij

a)30zł5gr=
b)7km300m=
c)8kg20g=...kg
d)6kg5dag=...kg
e)6dag8g=...dag
f)6km80m=...km

zrobcie prosze to na teraz potrzebne!!! dam najjjjjjjjj

3

Odpowiedzi

2010-02-24T21:27:06+01:00
Zad1.Uzupełnij:
a)0,8dag=8g
2,9dag=29g
10,5dag=105g
b)o,75kg=....kg ??
0,5kg=....kg??
2,1kg=....kg??
c)0,375t=375kg
0,13t=130kg
0,87t=870kg
Zad2Uzupełnij

a)30zł5gr=30,5zł
b)7km300m=7,3km
c)8kg20g=8,02kg
d)6kg5dag=6,05kg
e)6dag8g=6,8dag
f)6km80m=6,08km

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T21:27:49+01:00
0,8dag=8g
2,9dag=29g
10,5dag=105g
0,75kg=0,75kg
0,5kg=0,5kg
2,1kg=2,1kg
0,375t=375kg
0,13t=130kg
0,87t=870kg

a)30zł5gr=3005gr
b)7km300m=7,3km
c)8kg20g=8,02kg
d)6kg5dag=6,05kg
e)6dag8g=6,8dag
f)6km80m=6,08km
2010-02-24T21:29:23+01:00
C)
0,375t=375kg
0,13t=130kg
0,87t=870kg