Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-17T19:00:58+02:00
Jesień to bardzo piękna pora roku. Pomimo tego że czasem pada deszcz i wieje wiatr jest bardzo kolorowo. Z drzew spadają czerwone, żółte i inne różne kolory liści. Można wychodzić na jessienne spacery i wypatrywać rude wiewiórki. Jest bardzo pięknie. Szumi wiatr, liście są uschłe i dlatego można je zbierać do zielnika. Wegług mnie jesień to bardzo ładna pora roku i jest to jedna z moich ulubionych .
21 4 21
dzięki
opisujesz jesień jako pore roku czy jako krajobraz
2009-10-17T19:02:55+02:00
Jesień jest bardzo piękną porą roku .Lubię jak spadają liście z drzew , są wtedy kolorowe i jest ich wtedy dużo . Drzewa są wtedy piękniejsze niż w innych porach roku . Można zbierac kasztany z których da się zrobic różne ludziki . Jesień jest po prostu piękną porą roku .
14 2 14