Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T21:31:06+01:00
Dzieci szczepi sie w tym wieku dlatego , żeby na przyszłość ochronić je przed róznego typu chorobami których wtedy możemy nie wyleczyć .;P
25 3 25
2010-02-24T21:32:12+01:00
Dzieci szczepi się aby zapobiec różnym groźnym chorobom jak np.; różyczka, świnka
30 3 30
2010-02-24T21:33:06+01:00
Żeby ochronić je przed chorobami oraz aby nie zaraziły rówieśników także żeby były zdrowe
26 2 26