Odpowiedzi

2010-02-24T21:37:48+01:00
Trzeba np. wysłać to na śledzika ludzie wejdą na ten link co dodałeś i jeśli założą konto to masz 30pkt
2 3 2
2010-02-24T22:43:34+01:00
Na głównej stronie profilu jak zjedziesz w dół to tam jest taki link do skopiowania , i ten link możesz komuś dać . Gdy ten ktoś kliknie w ten link otworzy mu się zadane.pl i jak się wtedy zarejestruje otrzymujesz 30 pkt. :)

I to ni może działać obu stronnie
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T22:45:19+01:00
Za każdego znajomego lub znajomą, zarejestrowanych z Twojego polecenia otrzymasz dodatkowo 30 punktów (osoba ta musi zadać zadanie lub rozwiązać jakieś zadanie). Za każdą kolejną poleconą osobę otrzymasz o 1 pkt więcej.
wystarczy ze dana osoba wejdzie i zarejestruje sie tutaj z twojego REF-linka który znajduje się na dole strony w zakładce "start"
pozdrawiam;) proszę o naj
1 5 1