Pan Stanisław kupił w okolicach Warszawy działkę budowlaną o powierzchni 0,08ha, płacąc 30 dolarów amerykańskich (USD) za 1m (kwadratowy). Przyjmując, że 1USD=4zł, pan Stanisław zapłacił za tę działkę:
a)9600zł b)2400zł c)96000zł d)24000zł

2

Odpowiedzi

2010-02-24T21:44:13+01:00
0,08ha = 800m²

800*4*30=96000
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T21:51:10+01:00
0.08ha = 8 arów
1ar = 100 m²
8*100 = 800m²
800 * (30*4zł) = 800 * 120 = 96000
pan Stanisław zapłacił za tę działkę 96 000 zł