Odpowiedzi

2010-02-24T21:48:25+01:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam Annę Kowalską na sztukę teatralna pt. "Romeo i Julia", która odbędzie się dn. 12 X br. o godz. 17.00 w Teatrze Narodowym w Warszawie.
Będziemy mogli dokładnie zobaczyć losy bohaterów dramatu Szekspira.
Julia Nowak
3 3 3
2010-02-24T21:50:57+01:00
Zaproszenie

Mamy zaszczyt zaprosić Sz.p Kwiatkowskich na premierę sztuki teatralnej pt.,,Romeo i Julia'', która odbędzie się dnia 27(sobota) lutego 2010r. w Teatrze Narodowym w Warszawie o godz 21.00.
Prosimy o potwierdzenie przybycia.

Podpisano:

Dyrektor artystyczny Teatru Narodowego

Jan Englert
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T21:51:36+01:00
ZAPROSZENIE !
Serdecznie zapraszam państwa Olchowskich na sztukę teatralną , która będzie miała na celu ukazać zachowanie dwóch kochających się i oddanych ludzi . Sztuka odbędzie się dnia 14 marca 2010 r. przy ulicy Wejcherowskiej 5 w teatrze głównym o godz. 17.30. Proszę o zachowanie pewnej umiarkowości . Bilety będą bezpłatne .
Z poważaniem Rada Gminy
3 3 3