Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T21:48:51+01:00
4x+6y=4,80
x+10y=4,60/*(-4)

4x+6y=4,80
-4x-40y=-18,4
------------------
-34y=-13,6
y=0,4

4x+6y=4,80
4x+6*0,4=4,8
4x=4,8-2,4
4x=2,4
x=0,6

x=0,6
y=0,4
1 5 1
2010-02-24T21:56:00+01:00
{4x+6y=4,80
{x+10y=4,60/*(-4)

{4x+6y=4,80
-4x-40y=-18,4
___________________ dodajemy stronami
0-34y=-13,6
y=0,4

4x+6*0,4=4,80
4x=4,80-2,4
4x=2,4
x=0,6
y=0,4
1 5 1