Technika!

1.wymień urządzenia i systemy techniczne związane z życiem codziennym a zasilane energią elektryczną.
2. Różne sposoby wytwarzania energii elektrycznej dzisiaj.
3. przedstaw jakie będą występować źródła energii w przyszłości.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T21:57:32+01:00
1. komputer, lampka, telewizor
2. elektrownia wiatrowa, wodna, olejowa, węglowa, atomowa, geotermalna, gazowa,
3. wiatr, woda, węgiel, gaz
2010-02-24T23:21:02+01:00
1.komputery,RTV i AGD cały sprzęt
2.elektrownie powietrzne, czyli wiatraki, elektrownie atomowe itp.
3.wszystko to co jest nie szkodliwe dla natury, woda, itp.