Zad 1
Wypisz je w odpowiednich miejscach tabeli w oparciu o główny składnik odżywczy jaki dany produkt posiada:

masło, kotleciki mielone, ciasto drożdżowe, ogórki, smalec ze skwarkami, ser żółty, jabłka, miód, twarożek, margaryna, sałatka warzywna, cukierki

BIAŁAKA:
CUKRY:
TŁUSZCZE:
WITAMINY I MINERAŁY

zad 2
Sformułuj hipotezę dotyczącą zależności między intensywnością pracy mięśni a zapotrzebowaniem organizmu w tlen

Hipoteza:

2

Odpowiedzi

2010-02-24T22:07:25+01:00
Cukry-cukierki,miod,jabłka,ciasto drożdżowe
tłuszcze-smalec ze skwarkami,kotleciki mielone,masło,margaryna
białka-ser żółty,twarożek,sałatkja warzywna
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T22:11:52+01:00
Zadanie 1

BIAŁAKA: smalec ze skwarkami, ser żółty, twarożek

CUKRY: ciasto drożdżowe, miód, cukierki

TŁUSZCZE: masło, kotleciki mielone, margaryna

WITAMINY I MINERAŁY: ogórki, jabłka, sałatka warzywna.

powinno być dobrze