Odpowiedzi

2010-02-24T22:11:03+01:00
1cm-5000000cm 1*5000000cm
4cm-20000000cm 4*5000000cm
8cm-40000000cm 8*5000000cm
13cm-65000000cm 13*5000000cm
17cm-85000000cm 17*5000000cm
2010-02-24T22:12:06+01:00
1cm = 50km
4cm =200km
8cm =400km
13cm =650km
17cm =850km
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T22:14:07+01:00
1 : 5 000000

1 : 5.000.000 oznacza że 1 cm na mapie = 5.000.000 cm w rzeczywistości

Te 5.000.000 cm nalezy zamienić na m lub km
1 cm na mapie = 5.000.000 cm w rzeczywistości : 100.000 cm/1km = 50 km
1 cm na mapie = 50 km w rzeczywistości

Oblicz odległość rzeczywistą
Na mapie :
1 cm = 50 km w rzeczywistości
4 cm = 4*50 km = 200 km w rzeczywistości
8 cm = 8*50 km = 400 km w rzeczywistości
13 cm = 13*50 km = 650 km w rzeczywistości
17 cm = 17*50 km = 850 km w rzeczywistości