Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-24T22:22:37+01:00
X po 4pln
10-x 5pl
4*x+(10-x)*5=43
50-x=43
x=7
10-x=3
ODP
Kupiono 7kg jablek po 4 pln i 3kg po 5pln
2010-02-24T22:22:41+01:00
X-ilosc jablek za 4zl

4x+5*(10-x)=43
4x+50-5x=43
-x=-7
x=7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T22:24:29+01:00
X - jabłka po 4zł
y - jabłka po 5zł

10kg = x + y / -y
43zł = 4x + 5y

x = 10 - y
43zł = 40 - 4y + 5y
43zł = 40 + y / -40
3 = y

10kg = x + y
10 kg = x + 3kg
x = 7kg

Odp.7kg po 4zł i 3kg po 5zł
3 4 3