Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-24T22:25:11+01:00
Czas pracy T= Praca/wydajnosc
Praca/120%wydajnosci = T/120%=5/6 *T
czas pracy skroci sie wiec o 1/6 czyli ok 16.7%
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T22:33:23+01:00
100% - 1
100%+20% - x
odwrotna proporcjonalność

100%+20%*x=100%*1
120x=100 /÷120
x=0,8(3)

1 - 100%
0,8(3) - x %
proporcjonalność

1x=0,8(3)*100
x=83,(3)%
x≈83%

100%-83%=17%

Odp.:Czas wykonywania pracy zmniejszy się o 17%.