Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T12:26:35+01:00
Nie wiem, czy dokładnie o to Ci chodzi, ale mam nadzieję, że tak ^|^

Wiadomości z 26 lutego:
PKP zapowiada, że po wybudowaniu polskiego TGV, trasę z Łodzi do Warszawy będzie można pokonać w 35 minut, zaś do Poznania i Wrocławia w godzinę.
Pociągi mają jeździć z prędkością 350 km/h. Szybka kolej ma być gotowa do 2020 r. i ma kosztować 26mld złotych.


W Łodzi powstanie nowe schronisko dla zwierząt. Zostanie zbudowane przy ulicy Opolskiej, na pięciohektarowej działce. Istniejące schronisko przy ul. Marmurowej działa od 30 lat i jest przepełnione. Stąd ryzyko epidemii. Przy Opolskiej schronienie będzie mogło znaleźć 600 psów. Szacunkowy koszt budowy wyniesie około 10 mln złotych.

Nowym dyrektorem Zakładu Wodociągów i Kanalizacji został Mieczysław Teodorczyk, a dyrektorką wydziału komunalnego w magistracie - Małgorzata Gajewska, dotychczas kierowniczka referatu komunalnego na Widzewie, ma zadbać o czystość w mieście. Do tej pory za czystość odpowiadały osobno delegatury, ZDiT, czy wydział gospodarki komunalnej. Za porządek będzie też współodpowiedzialna firma pobierająca opłaty za parkowanie. Teraz będzie musiała utrzymać w czystości miejsca w strefie płatnego parkowania. W przeciwnym razie zapłaci karę.

Mam nadzieję, że pomogłem ^|^
2010-02-26T14:57:06+01:00
Nie wiem czy to tak ma być.

Pod Łodzią powstanie fabryka Hoop-coli. Każdy sklep w mieście będzie miał dostęp do świeżej coli. Do szkół trawią automaty z świeżą colą.

Dyrektorem Generalnym firmy OPSAM, budującą stadion Orlik dla Szkoły Podstawowej nr. 23 został Andrzej Kisiel. Ma 37 lat, i wykończył studia na uniwersytecie Rzeszowskim.

Powstanie nowe ZOO, przy ulicy Marszałkowskiej. Prawdopodobnie otwarte będzie przed początkiem lipca.

2010-02-26T15:24:04+01:00
W Łodzi powstanie nowe schronisko dla zwierząt. Zostanie zbudowane przy ulicy Opolskiej, na pięciohektarowej działce. Istniejące schronisko przy ul. Marmurowej działa od 30 lat i jest przepełnione. Stąd ryzyko epidemii. Przy Opolskiej schronienie będzie mogło znaleźć 600 psów. Szacunkowy koszt budowy wyniesie około 10 mln złotych.

Nowym dyrektorem Zakładu Wodociągów i Kanalizacji został Mieczysław Teodorczyk, a dyrektorką wydziału komunalnego w magistracie - Małgorzata Gajewska, dotychczas kierowniczka referatu komunalnego na Widzewie, ma zadbać o czystość w mieście. Do tej pory za czystość odpowiadały osobno delegatury, ZDiT, czy wydział gospodarki komunalnej. Za porządek będzie też współodpowiedzialna firma pobierająca opłaty za parkowanie. Teraz będzie musiała utrzymać w czystości miejsca w strefie płatnego parkowania. W przeciwnym razie zapłaci karę.