HEj!
Chciałam abyście mi doradzili na jaki koloor pomalować ściany w pokoju i jaki kolor mebli kupić.
Mam panele takie nie za ciemne nie za jasne takie mieszane i łużko brązowe.
Chciałam pomalować na czerwony ściany a meble kupić takie czarne ale nie wiem czy dla 14-latki będzie dobry ?????
Pomóżcie plisss!
Pilne!

3

Odpowiedzi

2010-02-24T23:32:59+01:00
Bardzo modny jest kolor fioletowy. Świetnie wspógrał by z z jasnymi meblami.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T23:44:07+01:00
Świetny pomysł ściany czerwone oddzielone od sufitu białym paskiem i sufit też na czerwień a mebelki wtedy jasne:)
2010-02-24T23:56:38+01:00
Czerwone ściany sa ok. ale meble to zgodze sie z przedmówcą: jasne;)