Odpowiedzi

2010-02-24T23:47:08+01:00
-zmiana kształtu ciała człowieka
-rozwinięcie mózgu
-koczownictwo
-osadnictwo
1 3 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-24T23:53:18+01:00
Odpowiedź na pytanie: nieodwracalne!

...bo to jest zła konstrukcja pytania:)

Czym są skutki ewolucji ?
Sukcesem reprodukcyjnym osobników lepiej przystosowanych do środowiska, a co za tym idzie wprowadzeniu lepszych genów?
eliminacją słabszych osobników?
...Manipulacją genetyczną ? bo przecież ewolucja to rozwój, umysłu, nauki...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T23:55:41+01:00
-nieodwracalne
-postepowe
-powstawanie nowych gatuków
-organizmy o cechach zrekombinowanych mogace przezyw w danym srodowisku
1 5 1