Odpowiedzi

2009-10-17T19:26:51+02:00
1cm-5km
5cm-25km
1mm-0,5km
5,7cm-27,5km
0,6m-300km




1cm-10km
6,2cm-62km
16cm-160km
1mm-1km
17mm-17km
2009-10-17T19:27:33+02:00
Skala 1:500000
1cm= 500000cm w terenie
5cm=5*500000cm w terenie

skala1:1000000
1cm=1000000cm w terenie
6.2cm=6.2*1000000cm w terenie
16cm = 16*1000000cm w terenie
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-17T19:30:06+02:00
1:500000
1cm-500000cm
1cm-5km
5cm-25km
1mm-0,5km
2.7cm-13.5km
0,6m-300km

1:1000000
1cm-10km
6.2cm-62km
16cm-160km
1mm-1km
17mm-17km

mam nadzieje ze dobrze