Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T07:46:10+01:00

bAROK
- Diego Velazquez

KLASYCYZM
-Antoni Bradowski
-Marcello Bacciarelli
-Bernardo Ballotto

MALARSTWO REALISTYCZNE
- Józef Chełmoński
-Jan Matejko

POSTIMPRESJONIZM
- Paul cezanne
-Vincenty Van Gogh
-Paul Gaugin

FOWIZM
-Andre Derain
-Maurice Vlaminck
-Henri Matisse

ESPRESJONIZM
-Edward Munch
-Ernst Ludwig
-Wassily Kandinskoy

KUBIZM
-Pablo Picasso
-Georges Braque
- juan gris

ABSTRAKCJONIZM
- wassily kandisky
-piet mondrian
-kaZimierz malewicz

SURREALIZM
-MARC CHAGALL
-RENE MAGRITTE
-MAX ERNST
JOAN MIRÓ

NOWOCZESNA SZTUKA
-TYTUS CZYŻEWSKI
-ROMUALD KAMIL WITKOWSKI
-STANISŁAW IGNACY WITKIEWICZ
-WŁADYSŁAW STRZEMINSKI

-
2010-02-25T08:23:10+01:00
- Diego Velazquez
-Antoni Bradowski
-Marcello Bacciarelli
-Bernardo Ballotto
- Józef Chełmoński
-Jan Matejko
- Paul cezanne
-Vincenty Van Gogh
-Paul Gaugin
-Andre Derain
-Maurice Vlaminck
-Henri Matisse
-Edward Munch
-Ernst Ludwig
-Wassily Kandinskoy
-Pablo Picasso
-Georges Braque
- juan gris
- wassily kandisky
-piet mondrian
-kaZimierz malewicz
-MARC CHAGALL
-RENE MAGRITTE
-MAX ERNST
JOAN MIRÓ
-TYTUS CZYŻEWSKI
-ROMUALD KAMIL WITKOWSKI
-STANISŁAW IGNACY WITKIEWICZ
-WŁADYSŁAW STRZEMINSKI