Odpowiedzi

2010-02-25T07:52:49+01:00
P - długość przyprostokątnej

p*p/2 = 150 cm^2
p^2 = 300 cm^2
p = (pierwiastek z 300) cm
p = (10 pierwiastków z 3) cm
Odp.: Przyprostokątna ma długość (10 pierwiastków z 3) cm.
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T07:53:47+01:00
P=½×a×h
a=h
więc
P=½×a²

150=½×a² /÷½
150÷0,5=a²
a²=300
a=√300
a=√100×3
a=10√3

Odp: Przyprostokątne maja długość 10√3

(tak ew. sprawdzenie xD)
P=½×10√3×10√3
P=½×100×3
P=½×300
P=150

Pozdrawiam:
mrozo
24 4 24