Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T10:07:16+01:00
Prawo ohma-natężenie prądu płynącego w przewodniku jest wprost proporcjonalne do napięcia przyłożonego między jego końcami.

R=U/J R=1V/1A

R-opór
U-napięcie
I-natężenie
4 4 4
2010-02-25T10:07:50+01:00
Prawo Ohma opisuje sytuację, najprostszego przypadku związku między napięciem przyłożonym do przewodnika (opornika), a natężeniem prądu przez ten przewodnik płynącego.

U~IR
2 5 2