Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T12:21:22+01:00
„10 Jezus odpowiedział jej na to: «O, gdybyś znała dar Boży i [wiedziała], kim jest Ten, kto ci mówi: "Daj Mi się napić" - prosiłabyś Go wówczas, a dałby ci wody żywej».

14 Kto zaś będzie pił wodę, którą Ja mu dam, nie będzie pragnął na wieki, lecz woda, którą Ja mu dam, stanie się w nim źródłem wody wytryskającej ku życiu wiecznemu».”

Jezus mówiąc o wodzie ma na myśli wiarę i miłość Boga.
1 5 1
2010-02-25T14:30:22+01:00
Temari407- dość dobrze wyjasnione (4,5)
Jeżeli chodzi o samą symbolikę wody żywej, można dopatrzyć się również łaskę uświęcającą, Ciało i Krew Chrystusa, oraz miłosierdzie boże(to jednak mieści się w ramach miłości)
Według mnie najtrafniejsza, najogólniejsza i najprostsza jest definicja poprzez łaskę uświęcającą.
Mam nadzieję, że pomogłem
Tentar