Rozprawka na temat "Jak literatura spostrzega postać kobiety"
Prosze wziąć pod uwagę tylko te postacie które pojawiły się w lektórach szkolnych do 3kl. gimnazjum.
mają znależć się w niej:
-relacje z mężczyznami
-krytyka kobiet
-charakter,wygląd,

za skopiowanie z internetu zgłaszam spam

MINIMUM 1 STR. A4

Z góry dziękuje

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T10:44:43+01:00
W dzisiejszych czasach literatura ukazuje dobro, wspaniałą przyrode, ważne wydarzenia historyczne. Jak postrzegana jest kobieta? odpowiedzi na to pytanie spróbuje przedstawić poniżej.
Otóż kobieta jak sama nazwa wskazuje od wielu pokoleń przedstawiana była jako gospodyni domowego ogniska, wspaniała żona, dobra matka którą dla swoich dzieci i najbliższych chce najlepiej. Czy aby na pewno?
Juliusz Słowacki w swoim utworze pt ' Balladyna' ukazuje nam dwie córki... spokrewnione, które podzieliło tak wiele cech. Alina kobieta dobra oraz Balladyna zła, żadna władzy która wyznaje zasadę cel uświęca środki. Ich stosunek do mężczyzn był zupełnie inny, Balladyna rozkochiwała ich w sobie, po czym zabijała idac do kolejnego który spełnił by jej marzenia o byciu tą najważniejszą i najbogatszą.
Literatura ukazuje nam rózne przykłady kobiet jakie spotykamy na codzień, większość z nich to kobiety ambitne dobrze postrzegane przez społeczeństwo, zaś reszta to kłamliwe egoistki które nie widzą nic po za swoją próznośćia...
Reasumując postac kobiet w literaturze nie odzwierciedla tego z czym na codzień mamy doczynienia.
ta laska odgapiła to od demnie
  • Użytkownik Zadane
2010-02-25T10:50:22+01:00
-relacje z mężczyznami- kobiety często nie zdawają sobie sprawy, że mężczyzna z którym mają bliskie kontakty może być gwałcicielem, może wykorzystywać ją dla pieniędzy, dla sławy albo dla tego, że chce poczuć się wspaniale itd. mężczyźni bardzo często wykorzystują je właśnie dla tych spraw. myślę, ze takie zachowanie jest nieodpowiedzialne. Jeżeli kobieta chce miec bliższy kontakt z mężczyzną musi znać go bardzo dobrze, musi wiedziec gdzie mieszka, czym sie zajmuje, czy nie wykorzystuje kobiet, itp...
-krytyka kobiet- kobiety często krytykują ciuchy... "O, patrz jaka okropna torebka", "Jejku, jakie stare, niemodne spodnie", "O Matko!!! Jaka przokropna bluzka". Kobiety także krytykują mężczyzn za:
-zachowanie,
-nieporządek
-czasami mówią "pijesz tylko piwo, a ja charujeeee"!!!
przez to często są kłótnie, zdrady...
-charakter,wygląd- kobiety mają czasami zły a czasmi dobry charakter, czasami są łagodne jak baranki, a czasami atakują jak osy...
kobiety bardzo dbają o swój wygląd, chcą ładnie wyglądać i często wsmarowują sobie dużo różnych mazideł itp.
myślę, że będzie dobrze
dasz naj?