Dlaczego zwykła płyta DVD oczywiscie przegrywana nie chce mi odtwarzac sie w nero show time?? Wyskakuje taki komunikak jak w załaczniku.. prosze o pomoc co zrobic z tym abym mogł odtworzyc to w nero show time przy autoodtwarzaniu..

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T11:02:34+01:00
Być może płyta jest uszkodzona. Spróbuj skasować nero i zainstalować jeszcze raz. Powinno pomóc
  • Użytkownik Zadane
2010-02-25T11:02:41+01:00
Płyta może być zniszczona
2010-02-25T11:29:07+01:00
Może spróbuj przez inny program niż nero?