Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T11:38:33+01:00
No moze to nie az tak szczegolowe ale zawsze jest:
Streszczenie:

Sokołow z synem czekając na prom spotkał staruszka. Sokołow mówi że ma kłopoty z chłopcem. Sokołow zaczął opowiadać swoje życie. Mówił jak budował dom jak poznał dziewczynę z Domu Dziecka. Póniej się z nię ożenił. Po kilku latach urodził się im syn i córka. Póniej przyszło zawiadomienie do wojska. Gdy się żegnali on ją odepchnął ponieważ mówiła, że się już nigdy nie zobaczą. Jak przyjechał do pułku, kazano mu zawieć amunicję do jednostki. Gdy jechał bombardowali go Niemcy z samolotów. Nagle jego samochód wywrócił się. Gdy on obudził się leżał na ziemi. Jego samochód był wywrócony, a wokoło samochodu były rozrzucone pociski. Nagle przyszli Niemcy i go zabrali do reszty jeńców. Jedził po wielu obozach. Aż trafił do obozu w którym wzieli go jako kierowcę. Woził admirała inżyniera Niemca w randze majora. Pewnego dnia chciał uciec samochodem z obozu. Przy uciekaniu wziął ze sobą majora. Gdy dojechał do lasu podszedł do niego pewien Rosjanin i uznał go za Niemca. A on chce iść do kapitana. Kapitan podziękował mu za papiery które miał admirał i wysłał go do szpitala a póniej mógł odwiedzić rodzinę. Gdy pojechał do Woroneza jego domu już nie było. A żona z dziećmi nie żyli, tylko syn się uratował, gdyż go nie było w domu jak trafiła bomba. Potem dowiedział się że jego syn jest kapitanem. Gdy doszli do Berlina dowiedział się Sokołow że jego syn zginął, ponieważ zabił go snajper. Po wojnie Sokołow poszedł pracować jako rozwoziciel zboża. W miasteczku poznał chłopca i powiedział mu że jest jego ojcem. Gdy Andrzej skończył opowiadać staruszkowi przypłynęła łódź i Sokołow odpłynął.

mam nadzieje, ze pomoglem ;D
3 2 3
2010-02-25T11:40:08+01:00
Nie czytałam tego ale tu masz linka : http://members.fortunecity.com/rejs1a/los.html
Pozdro ;P