Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T11:15:25+01:00
06- six {czyt. sis]
29- vingt- neuf [czyt. węty nef]
31- trente un [czyt. trąty ę]
48- quarante- huit [czyt. karąty łit]

Pozdrawiam
  • Użytkownik Zadane
2010-02-25T11:16:12+01:00
06- six
29- vingt- neuf
31- trente un
48- quarante- huit
daj naj
2010-02-25T11:54:03+01:00
06 - sex
29 - Vingt-neuf
31 - trente et un
48 - quarante-huit

mam nadzieje, ze pomoglem ;D