Zadanie na 6 :)

"Dokonaj charakterystyki metali i niemetali (ich właściwości i zastosowanie oraz znajdź różnice i podobieństwa" Wszystko zrobione, postarałam się i mam najpotrzebniejsze informacje, ale sęk w tym, że chciałabym dostać 6 z tego zadania-mogę ją dostać ale gdy opiszę w taki sam sposób cos innego (ale co?!) dopiero zaczynam sie uczyc chemi, nie wiem co mogłabym napisać, proszę o pomoc :) z góry dziękuję :*

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-17T19:47:09+02:00
Charakterystyka metali. w temperaturze pokojowej mają staly stan skupienia
polysk metaliczny, barwa srebrzylo szara
są kowalne ciągliwe, mozna je walcowac
duza wytrzymalośc mechaniczna
są dobrym przewodnikiem elektryczności


Charakterystyka niemetalimają rózny stan skupienia w temp. pokojowej: gazowy (tlen wodór), ciekly (dron), staly siarka, wegiel
ˇle przewodzą prąd i cieplo
wiekszośc ma niskie temp. topnienia i malą gestośc
2009-10-17T20:36:47+02:00
Hmm mogłabyś zrobić charakterystykę gazów
barwa -brak
zapach-brak'
stan skupienia-gazowy
że posiadają swoją temperaturę topnienia i wrzenia
można je skroplić
że są trudno rozpuszczalne w wodzie
że azot z tlenem są potrzebne nam dożycia
;)