Kl.4
1. Wymień nazwy kilku najstarszych miast polskich
_______________________________________________________________________________________________________

2
kraków gniezno
Kalisz, Złotoryja, Gdańsk, Częstochowa, Płock, Wrocław, Poznań, Gniezno P.S. Pierwsza odpowiedź to nie dość, że z neta to jeszcze niepoprawna ;), bo te daty nie dotyczą faktycznego założenia miasta ;Kalisz, Złotoryja, Gdańsk, Częstochowa, Płock, Wrocław, Poznań, Gniezno P.S. Pierwsza odpowiedź to nie dość, że z neta to jeszcze niepoprawna ;), bo te daty nie dotyczą faktycznego założenia miasta :)
Gniezno Gdańsk Wrocław Płock

Odpowiedzi

2010-02-25T12:08:30+01:00
Kraków , Gdańsk , Kalisz , Opole ;)

P.S to wyżej to z neta ;p
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T12:09:36+01:00
Kalisz, Złotoryja, Gdańsk, Częstochowa, Płock, Wrocław, Poznań, Gniezno

P.S. Pierwsza odpowiedź to nie dość, że z neta to jeszcze niepoprawna ;), bo te daty nie dotyczą faktycznego założenia miasta ;)
14 4 14