Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-04-15T19:12:20+02:00
Dlatego że w ten sposób możemy zmiejszyc kwasowośc ziemi i zwiększyc pszyszło roczny urodzaj.W ten sposób ziemia odpoczywa od corocznych plonów.
1 2 1
2009-04-15T19:15:03+02:00
Wydaje mi się dlatego aby ta część mogła się zrehabilitować czyli odnowic. Jak sie sieje co roku na te same pole ( na ten kawałek) przenżyto to one będzie wolno rosło i będzie takie jek powinno być , i dlatego zawsze sieje się co innego lub sie poprostu nic nie sieje
2 2 2