Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T12:20:06+01:00
2010-02-25T12:21:17+01:00
Pb : K2 L8 M18 N32 O18 P4

:) Za pierwszym razem zjadło literki .
2010-02-25T12:31:04+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
₈₂Pb-1s²2s²2p⁶3s²3p⁶3d¹⁰4s²4p⁶4d¹⁰4f¹⁴5s²5p⁶5d¹⁰6s²6p²
......K²L⁸M¹⁸N³²O¹⁸P⁴
2 3 2