Odpowiedzi

2010-02-25T12:17:42+01:00
Jerozolima jest nazywana świętym miastem, bo Pan Jezus dokonał największego cudu świata-zmartwychwstania
14 2 14
2010-02-25T12:21:44+01:00
Jerozolima jest świętym miastem trzech wielkich religii: judaizmu, chrześcijaństwa i islamu.Jerozolima stała się najważniejszym ośrodkiem życia religijnego Żydów, a co za tym idzie została także centrum kulturowym, gospodarczym a także siedzibą władz.
10 2 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T12:22:01+01:00
Jerozolimę nazywamy miastem trzech religii ponieważ na samym początku główną religią był Judaizm czyli religia żydowska. Później narodził się Jezus i część ludzi przyjęła nową religie którą było Chrześcijaństwo. Do czasów średniowiecza panowąły tam te dwie religie. W czasach średniowiecza Jerozolime opanował również Muzułmanizm
13 4 13
nazwy religii pisze się małą literą ;)