Odpowiedzi

2010-02-25T12:26:31+01:00
XCl2=111u
x+71u=111u
x=111u-71u
x=40

odp;CaCl2
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T12:33:58+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
MCl=35,5u
XCl₂=111u
X+2*35,5=111
X=111-71
X=40 (Ca - Wapń)
Wzór sumaryczny-----CaCl₂
2 5 2