Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T12:41:57+01:00
W epoce kolonializmu wiele Panst wysyłało swoje ekspedycje aby poszukiwały nowych terytorium. Gdy już dotarli do danego obszaru , którego nikt nie znam to narzucali oni silą architekturę, religie oraz język. Przykładem takiego państwa jest Portugalia której ekspedycja w 1500r. dotarła do wybrzeży dzisiejszej Brazylii. Mimo że jest to kraj położony daleko od Portugalii to jej językiem urzędowym jest nadal portugalski, jest kultura oraz architektura portugalska.
Główną przyczyną jest kolonizacja która zapoczątkowała cały późniejszy wygląd danego państwa.
Religia tez na swój wpływ na wygląd. Dzięki religii zapoczątkowanej przez Portugalię zostały budowane kościoły na wzór architektury Portugalii.

Pozdrawiam i liczę na najj
3 5 3
2010-02-25T12:51:46+01:00
Były kolonizowane przez Europejczyków.
2 3 2