Odpowiedzi

2009-10-17T19:59:18+02:00
(28*48 zł)+(((28*48)/100)*7)=1 438.08
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-17T19:59:48+02:00
Cena netto za 1m - 48 zł
cena brutto za 1m - 1,07*48=51,36 zł
cena brutto za 28m - 28*51,36 zł=1438,08zł


odp. inwestor zapłacił 1438,08zł
16 4 16
2009-10-17T20:24:05+02:00
48 zł cena za położenie 1 km kabla
48 x 107%=51,36 cena razem z VAT za położenie 1 km kabla
28x 51,36=1438,08 zł
Za położenie 28 km inwestor musi zapłacić 1438,08 zł.
7 4 7