Odpowiedzi

2009-10-17T20:03:23+02:00
Może tu coś znajdziesz i sobie jakoś punkty napiszesz :

http://www.mariedenazareth.com/67.0.html?&L=5

http://pl.wikipedia.org/wiki/Staro%C5%BCytny_Izrael
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-17T20:22:35+02:00
1.jakoś z powodu suszy znależli się w Egipcie,
2.zesłali plagi egipskie aby wydostac się z
niewoli faraona,
3. błądzili po pustyni,przeszli morze czerwone,
utopili faraona;
4. zdobywali JErycho i ziemię obiecaną;
5.zabili Jezusa i wzięli na siebie i swoje dzieci
ten grzech-pzepowiednia (jeżeli przepiórki
będą ginąć ,to żydzi też.
6.spełnienie przepowiedni(sroga zima-przepiórki) Hitler-żydzi...
7.panowanie nad światem poprzez naukę
np.einstein, poprzez politykę( komunę wy myślili
żydzi, w solidarności i agenturze sb) w finansach :Ameryka,Anglia-wyprowadzili ją
z kryzysu ,i cały czas kombinują,
A DLACZEGO? bo jędzą dużo cebuli i czosnku
które rozwijają mózg.
potraktuj to z poczuciem humoru,ale coś w
tym prawdy jest antysemita... pozdrawiam.