Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-25T13:07:10+01:00
I kąt - 90 stopni, bo trójkąt prostokątny (czyli ten kąt musi mieć 90 stopni)

II kąt - 180-90= 90
90:2= 45 (2 dlatego bo pozostały jeszcze dwa katy)
III kat - 45stopni

czyli jeszcze raz:

I kąt - 90 stopni
II kąt - 45 stopni
III kąt - 45 stopni


mam nadzieje ze pomogłam i licze na naj;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T13:10:19+01:00
Odpowiedź w załączniku ;)
1 5 1