Sorry ze tak mało punktów !!!!!! ale więcej nie mam !!!!!

Zadanie:

Proszę was o szybkie wypełnienie!!!!!
Przetłumacz na angielski
ja jestem w domu
gdzie jesteś
jaka godzina
gdzie mieszkasz?
jak fajnie się ubierasz
ziemia kręci się wokół ziemi

3

Odpowiedzi

2010-02-25T13:10:04+01:00
I'm at home
Where are you ?
What time is it ?
Where do you live ?
you have nice clothes
to ostatnie jest bez sensu ;p
2010-02-25T14:29:28+01:00

Przetłumacz na angielski
ja jestem w domu
I'm at home.
gdzie jesteś
Where are you?
jaka godzina
What's the time?/ What time is it?
gdzie mieszkasz?
Where do you live?
jak fajnie się ubierasz
You always wear nice clothes.
ziemia kręci się wokół słońca
The Earth revolves around the Sun.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T17:01:10+01:00
Ja jestem w domu. - I'm at home.
Gdzie jesteś? - Where are you?
Jaka godzina? - What time is it?
Gdzie mieszkasz? - Where you live?
Jak fajnie się ubierasz. - You wear cool clothes.
Ziemia kręci się wokół Ziemi. - The Earth around the Earth. (chociaż nie wiem czy nie chodziło Ci o "Ziemia kręci się wokół Słońca=The Earth around the Sun")
;)))