Odpowiedzi

2010-02-25T13:18:40+01:00
Chyba 453 zdjęcia. :)
1 1 1
2010-02-25T14:29:10+01:00
Można zrobić 455 zdjęć
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T18:46:50+01:00
Nie zgadzam się z żadną powyższą odpowiedzią.
Nie ma takiego czegoś jak konkretna ilość zdjęć przysługującej na 2GB pamięci.
Wszystko zależy od aparatu, rozdzielczości zdjęć które robi, od rodzaju zdjęć które robisz itd.
Tak więc nie ma 100% pewności i ścisłości ilości zdjęć które możesz zrobić.
Jeżeli podana wartość powyżej jest średnią wartością zdjęć o normalnej jakości to jeżeli zmniejszysz sobie rozdzielczość i jakość zdjęć robionych przez aparat to z pewnością zwiększysz ilość zdjęć.
Tak więc teraz pozostaje Twój wybór...
Bardzo dużo zdjęć o niskiej jakości czy normalna ilość zdjęć o dobrej jakości...

Pozdrawiam
1 1 1