Odpowiedzi

2010-02-25T13:26:40+01:00
Znajduje się na bermudach.
i to jest pole magnetyczne. ; )
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-25T13:28:19+01:00
Jego obszar został wytyczony na podstawie tych właśnie katastrof. Znajduje się on w zachodniej części Oceanu Atlantyckiego, w pobliżu południowo wschodnich wybrzeży Stanów Zjednoczonych. Jego wierzchołki wyznaczają Bermudy, Miami i San Juan.


zwyczajowa nazwa obszaru Atlantyku, w rejonie Bermudów. Nie istnieje jeden ustalony kształt trójkąta, jego kształt opisywany jest różnie w poszczególnych legendach miejskich.

Obszar ten jest przez fascynatów zjawisk paranormalnych uznawany za miejsce wielu niewyjaśnionych zaginięć statków, jachtów i samolotów. Uważają oni, iż na tym obszarze mają miejsce zjawiska łamiące prawa fizyki, wykrywana jest obecność "obcych" - co ma ich zdaniem wyjaśniać rzekomo niewytłumaczalne zdarzenia.

Statystycznie, obszar ten nie różni się w żaden sposób pod względem katastrof samolotów czy statków od żadnego innego akwenu na Ziemi


mam nadzieje ze pomoglam i licze bardzo na naj;);**
pzdr;**
6 3 6