Mam tabelkę po jednej stronie pisze wędrówka po górach i tu jest uzupełnione ,a po drugiej stronie 2.Jezus w drodze do Jerozolimy trzeba uzupełnić proszę o pomoc :)
1.wędrówka na GÓRY
a)cel wędrówki.............................
b)mocne buty
c)umiłowanie chodzenia po górach
d)dobra książka na postoje
e)mapa z wyznaczonymi szlakami
f)okulary słoneczne
g)rękawice pod łańcuchy
h)plecak,w którym wszystko się mieści
i)czekan,namiot
j)dobra nie przemakalna kurtka,liny i hak
2.Jezus w drodze do Jerozolimy
a).............................
b.......................
c..................
d....................
e...................
f................
g.......................
h....................
i.......................
j.....................

2

Odpowiedzi

2010-02-27T19:10:07+01:00
Cel wędrówki---dotarcie do Jerozolimy
mocne buty--- sandały
umiłowanie Chodzenia po górach---umiłowanie do Ojca
dobra książka na postoje---Pismo Święte
mapa z wyznaczonymi szlakami---powołanie przez Boga
okulary słoneczne---Miłość do ludzi
rękawice pod łańcuch---gołe ręce
plecak, w którym wszystko się mieści---wiara
czekan,namiot---Golgota
dobra,nieprzemakalna kurtka,liny i haki----przepaska na biodrach,krzyż,gwoździe,ciernie

ja to tak napisałam :))
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T20:43:13+01:00
A}wypełnia swoje mesjańskie posłannictwo
b]wybiera trudną drogę
c]miłość do człowieka
d]naucza o zbawieniu
e]wie,co Go spotka w Jerozolimie
f] świadoma decyzja
g]śmierć na krzyżu
h]okazuje miłość do ludzi
i]śmierć i zmartwychwstanie symbol miłości Boga do ludzi
j]naraża swe życie z miłości do człowieka

tak robiliśmy na lekcji;D
1 5 1