Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-17T20:20:51+02:00
A) z 7

b)528km
3582-210-103-416-529-539-790-467=528 [km]

c)22,05471%
790/3582=0,2205471=22,05471

d)38,2%
100%-61,8%=38,2%

e)o 1,41024%
18778/38646=0.4858976=48,58976%
2009-10-17T20:32:22+02:00
1.z 7
2.528
3.z Czechami ok. 22,1%
4.38,2 %
5.o 5,8%
18778- liczba mężczyzn
1090- różnica miedzy kobietami a mężczyznami
1090/18778*100%=5,8%
2009-10-17T22:41:53+02:00