Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T13:35:08+01:00
Ja z a mądrych uaważam tych co się uczą zdobywaja jak najwiecej informacji na jakiś temat . Dlatego ze wiedzą więcej niż przeciętny człowiek
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-25T13:40:25+01:00
Za mądrego uważam człowieka, który wesprze, wzmoże, pocieszy, który wiele doświadczył w życiu, taki co posiada dar wiedzy, dobroci i sprawiedliwości. Takim przykładem mądrego człowieka może być Papież Jan Paweł II, ponieważ on był otwarty na ludność, na jej problemy, był człowiekiem wiernym Bogu i w każdej chwili umiał pomóc innym potrzebującym.
1 5 1
2010-02-25T13:49:40+01:00
Moim zdaniem mądrą osobą jest Kazimiera Szczuka.
Osobiście za nią nie przepadam, ale to bardzo oczytana kobieta.
Praktycznie cały jej dom zajmują ksiązki.
[oczywiście które już przeczytała]
W wypowiedziach nawet można zaobserwowac, ze potrafi się wysłowić.
Także ta wiedza na pewno jej w życiu nie zgubi.