Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T13:45:10+01:00
-Wisła
-Odra
-Warta
-Bug
-San
-Dunajec
-Pilica
-Bzura
-Wkra
-Noteć
-Prosna
-Widawka
-Stobrawa
-Obra
-Wełna
-Parsęta
-Słupia
-Wierzyca
-Rega
-Drwęca
-Pisa
-Nurzec
-Liwiec
-Wieprz
-Bystrzyca
-Tanew
-Wisłok
-Lubaczówka
-Nida
-Mała Panew
-Ślęża
-Oława
-Nysa Kłodzka
-Kwisa
-Bóbr
-Kaczawa
-Barycz
-Drawa
-Wda
-Osa
-Pastęka
-Łyna
-Omulew
-Orzyc
-Rozoga
-Ełk
-Biebrza
-Narew
-Ner
-Iłżanka
-Kamienna
-Biała
-Słupia
-Radew


są to rzeki z Atlasu więc na pewno dobrze :)
pozdrawiam !

1 5 1
2010-02-25T13:45:41+01:00
Wisła, Odra, Warta, Bug, Narew, San, Noteć, Pilica, Wieprz, Bóbr, Łyna, Nysa Łużycka, Wkra, Dunajec, Brda, Prosna, Drwęca, Wisłok, Wda, Drawa, Nysa Kłodzka, Poprad, Pasłęka, Rega, Bzura, Wisłoka, Obra, Biebrza, Nida,
1 5 1