Odpowiedzi

2010-02-25T13:40:58+01:00
Linka Piotrka - 20 m, linka Krzyśka - 17 m.
pomyliłam się z pierwszą wersją, przepraszam.

x+x-3=37
2x-3=37 / +3
2x= 40 / :2
x=20

x-3= 17

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T13:44:52+01:00
X-dł. linki krzysia
x+3- dł. linki Piotrka
x+x+3=37
2x=37-3
2x=34 /:2
x=17
x+3=17+3=20
Odp: Krzyś miał 17m linki, a Piotrek 20m.
1 5 1
2010-02-25T13:51:07+01:00
37 - 3 = 34
34 : 2 =17
17 + 3 = 20