Wiem, że to głupie i powinnam sama o tym widzieć, ale chciałabym tylko zapytać czy mi pomozecie. Otóż muszę opisać otoczenie mojego domu. Skorzystaj z podanych wyrazów. daleko, blisko, w oddali, niedaleko, około stu metrów dalej, na horyzoncie, tuż-tuż, na prawo, na lewo, za rogiem, w głębi, obok, z tyłu. Chodzi mi tylko o to, abyście zaczęli to w co najmniej 3 zdanach, a dalej poradzę sobie sama... Będę wdzięczna
Wam bardzo ;-)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T13:48:23+01:00

Mój dom stoi na uboczu drogi niedaleko niego jest piękny zielony lasek świerkowy.Za rogiem około stu metrów dalej jest sklep spożywczo-przemysłowy.W oddali mieszka moja przyjaciółka a na lewo od niej mój kolega.
1 4 1
2010-02-25T13:50:25+01:00
Mój dom to mój azyl. znajdyje się niedaleko ....
Wkoło niego jest niewysoki parkan z dębowego drzewa. Blisko domu znajduje się studnia, bardzo niezwykła bo cembrowana. Około stu metrów od niej jest ogród warzywny, chluba mojej babci. W głębi widać latanę która skrywa nas w letnie upały. Obok rosną piękne kwiaty o któte bardzo dba mój tata. jak wedziemy na dach altany to na choryzincie eidzę dzwonnicę starego kościoła.....
1 2 1
2010-02-25T13:54:40+01:00
1. Niedaleko mojego domu rośnie duże zielone drzewo.
2. Z tyłu domu znajduje się ogródek gdzie mama zajmuje się Kwiatami i różnymi innymi Roślinami.
3 .Gdy wychylam się przez okno widzę jak w oddali kwitną łąki i pola pełne kwiatów.
4 .Przed domem rośnie piękna zielona trawa.