Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T13:57:55+01:00
Pisali a scianach , wulgarne teksty pod adresem rządu
drukowali ulotki przeciw rzadowi
protestowali
zakladali nielegalne organizacieje takie jak solidarnosc
3 3 3
2010-02-25T14:00:28+01:00
-Toczyli akcje sabotażowe jak np. :
wypisywali wulgarne wyrazu na murach przeciwko komunistom.
-przeciwstawiali się władzy komunistycznej
-Wywieszali Polskie Flagi na ulicach.
-szantażowali właścicieli sklepów tylko dla niemców.
jak również zakładali nielegalne organizacje, np. Solidarność.
3 3 3