Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-25T14:05:37+01:00
Włączasz mikrofon do złącza w karcie muzycznej microphone,
w właściwościach dźwięku odblokowujesz mikrofon(domyslnie jest zablokowany),
w programach Windowsa jest rejestrator dźwięku.
1 5 1
2010-02-25T14:06:46+01:00
Żeby się nagrać potrzebny jest ci program do nagrywania. Polecam Audacity czy jakoś tak on sie nazywał. Jest łatwy w obsłudze. Pobierz go sobie lub kup. Ale nie musisz koniecznie ściągać tego programu jak masz system Windows to masz też windows movie maker tam też można się nagrać. :d