Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T14:09:51+01:00
Skala: 1 : 1 000 000
1 cm na mapie to 10km w teranie, więc
x cm na mapie to 628km w terenie
(metodą na krzyż... czyli:)
x * 10km = 1cm * 628km
10x = 628 | :10
x = 62,8cm
2 3 2
2010-02-25T14:10:03+01:00
628km=628000m=62800000cm
62800000cm/1000000=62,8cm
Na mapie to będzie 62,8cm.
1 5 1
2010-02-25T14:11:28+01:00
1cm na mapie-1 000 000cm w rzeczywistości=10km w rzeczywistości
x cm na mapie-628km w rzeczywistości
........................................
x=628:10
x=62,8cm
odp. na mapie odległość ta wynosi 62,8cm
1 1 1