Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T14:08:50+01:00
Chlorek chromu(III) cr cl3
b.siarczek srebra(I) ag2s
c.tlenek manganu (IV) mno2
d.jodek ołowiu(II) pbi2
e. bromek miedzi(I) cubr
1 2 1
2010-02-25T14:12:53+01:00
A.chlorek chromu(III) CrCl₃
b.siarczek srebra(I) Ag₂S
c.tlenek manganu (IV) MnO₂
d.jodek ołowiu(II) PbI₂
e. bromek miedzi(I) CuBr
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-25T14:13:41+01:00
A)chlorek chromu(III) CrCl₃
b)siarczek srebra(I) Ag₂S
c)tlenek manganu (IV) MnO₂
d)jodek ołowiu(II) PbI₂
e) bromek miedzi(I) CuBr

proszę :)
1 5 1