Do podanych ogólnych nazw części garderoby dopisz wyrazy,które niosą więcej konkretnych informacji o stroju.
Np. płaszcz-prochowiec,trencz,jesionka,palto

buty-.................
nakrycie głowy-...................
spodnie-....................

Prosiłabym o bynajmniej 4 przykłady do każdego wyrazu ;))
;**

3

Odpowiedzi

2009-10-17T20:22:10+02:00
Buty- pantofle, lakierki, klapki, japonki
nakrycie głowy- czapka, beret, kapelusz, kominiarka
spodnie- dżinsy, biodrówki, rybaczki,
2 4 2
2009-10-17T20:24:33+02:00
Buty: botki, kozaki, sandały, adidasy
Nakrycie głowy: beret, kaszkiet, toczek, piuska
Spodnie: dżinsy, biodrówki, spodenki, rybaczki,
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-17T20:24:34+02:00
Buty: czółenka, półbuty, szpilki, trepy, kozaki, botki, lakierki
nakrycie głowy: czapka, kaszkietówka, toczek, beret, bejsbolówka,
spodnie: bryczesy, jeansy, sztruksy, garniturowe, dresy,
2 3 2